Wat wil ik later worden?

19-02-2021

Waar zie ik mezelf over 10 jaar? 

Waar zie ik mezelf over 10 jaar?

Over 10 jaar hoop ik bijna klaar te zijn met mijn geneeskunde studie. Wanneer ik mijn vwo diploma op zak heb wil ik super graag later geneeskunde studeren en een top chirurg worden! Ik vind biologie erg interessant en ik hou ervan om mensen te helpen. Het is elke dag een avontuur, want je weet maar nooit wat voor patiƫnt je krijgt. Ik ben erg leergierig, ik kan goed onder druk presteren en ik geef nooit op! Ik heb alles al helemaal uitgestippeld en ik weet al waar ik mijn studie wil volgen etc. Ik ben er helemaal op voorbereid!

Nisrine Hajjab
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin